środa, 24 lipca 2013

LO wg Blue Niki :)


Chciałabym Wam pokazać, jak stworzyłam pewne LO.

 Moje poczynania uwieczniła Anek73.

A oto proces tworzenia. Może kogoś zainspiruję.


1. Wybieramy zdjęcia.




2. Docinamy zdjęcia do formatu kwadratu - sprawdzając, czy nam się zmieści w zaplanowanym miejscu. Możemy również wydrukować sobie zdjęcia w odpowiednim formacie.

Ja poszłam na łatwiznę, przygotowałam sobie kwadrat z tekturki, sprawdzałam pod światło, gdzie go odrysować i gotowe. 
Mierzenie linijką się nie sprawdziło...




3. Wybieramy odpowiedni papier, zwracając uwagę na to, aby pasował do kolorystyki wybranych zdjęć.

Łatwiej jest pracować ze zdjęciami czarno-białymi lub w sepii,  można wtedy poszaleć z doborem kolorystyki dodatków.



4. Tworzymy siatkę kwadratów (jak do zabawy w kółko i krzyżyk) - można użyć taśmy papierowej, tasiemki, pociętego papieru, itp. Można też taką siatkę narysować.



5. Układamy kompozycję zdjęć.



6. Wybieramy pasujące dodatki, którymi ozdobimy scrapa.



7. Układamy kompozycję.

Potem zmieniamy... i oczywiście może się zdarzyć, że znów zmieniamy...
aż osiągniemy zadowolenie:)



8. Przyklejając poszczególne elementy pamiętamy, aby nasza praca była przestrzenna - używamy kostek dystansowych lub tekturki.



9. Nie przejmujemy się bałaganem na stole :P


10. Cieszymy się z pięknych, własnoręcznie wykonanych scrapów!


A jutro zapraszam po wytyczne wyzwania.
Do zobaczenia:)

5 komentarzy:

  1. Hej:)- ale minki smutaskowe Wam wyszły na tej drugiej fotce:)))- czekam z niecierpliwością na wytyczne wyzwania! pozdrowionka:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już padnięte byłyśmy. A zdjęcie robił Arek, dlatego taka jakość:)

      Usuń
  2. aaaa- to wszystko tłumaczy:)))no cóż- sztuka też czasem wykańcza- ale ile radości, prawda?:)))

    OdpowiedzUsuń