czwartek, 15 sierpnia 2013

Pokochałam chabry...


Podobały Wam się niebieskie inspiracje?

Kochacie choć troszkę chabry?

Pora na wyzwanie POKOCHAŁAM CHABRY...




Wytyczne jak w każdym z naszych wyzwań - TU

Ode mnie macie tylko jeden warunek:

1. Stwórz pracę z kolorem niebieskim.

Może to być dowolny odcień niebieskiego, dowolna forma (np. LO, box, zakładka, MOO, inches etc).

Niech Was zainspiruje tytuł wyzwania, albo mój poprzedni post, albo kolor nieba, albo nurt rzeki, albo...
co tylko chcecie.

Prace zgłaszamy do 22 sierpnia 2013r.

Czas na inspiracje naszego zespołu:

Visell



Anek73



 

Ana

 

Ha_Be
 

 I moje LO na koniec:

Blue Nika

 


Przyłącz się do zabawy. Zapraszam.

6 komentarzy:

  1. To mój ulubiony kolor, więc pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę, lubie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Pomyślę nad wzięciem udziału... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzieła
    też wzięłam udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyzwanie - tylko że ja mam wszystko już spakowane - znów przeprowadzka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe właśnie zrobiłam boxa w tymże kolorze:)
    Więc, co mi szkodzi zgłosić go do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń