czwartek, 4 lipca 2013

Kopertowo wyzwaniowo!


Mam nadzieję, że kurs na kartkę kopertową spotkał się z Waszym zainteresowaniem i ochoczo ;) przystąpicie do naszego kolejnego Wyzwania:)

Temat: "Kopertówka"

Trochę zasad:

- wykonajcie kartkę wg blogowego kursu

- kolorystyka: dowolna

- ozdoby: dowolne. Nie muszą to być kwiatki, mogą być, np. motyle/ważki, zawijasy, wg uznania

- można dodać stosowny do okazji napis, typu: Serdeczne życzenia, 
Z okazji Urodzin...itp.

- do kartki musi być dołączony karnet na życzenia

- termin: 11 lipca

- dla przypomnienia: zasady Wyzwań mieszczą się w zakładce na górze bloga 

W swojej notce zamieszczamy banerek, a jeżeli ktoś podlinkuje pracę z galerii (Picasa, FB lub innej) - prosimy o zamieszczenie w opisie zdjęcie linku do naszego wyzwania.

 

Liczę na Waszą twórczą inwencję!

A oto prace inspiracyjne naszego Zespołu:

Blue-Nika








Anek73


Ana




Visell




Ha_Be



Zapraszam do udziału w Wyzwaniu!

Życzę miłego scrapowania:)

2 komentarze:

  1. Spróbuję i ja swoich sił.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam problemyz z internetem i musialam odswiezyc mojego posta.Dlatego też na nowo dołączyłam do wyzwania moja pracę.Pozdrawiam :)

      Usuń