czwartek, 20 lutego 2014

Mamy kota na punkcie... KOTA! :)


I dlatego w tym tygodniu głównym tematem naszego wyzwania jest oczywiście...

KOT!

Stwórzcie dowolną pracę (oczywiście nie może to być praca digi), w której pojawi się kot (na zdjęciu lub jako dodatek, np. tekturkowy...)

i zgłoście ją do 6.03.2014.


Ana w ramach inspiracji wykonała prześliczną kocią zakładkę, gdyż ma kota także na punkcie czytania książek :)



Ana



A Blue-Nika i ja zrobiłyśmy LO - oczywiście ze swoimi osobistymi kotami :)



Blue-Nika

Anek73




Nie zapomnijcie o zamieszczeniu banerka w poście, ze zgłoszoną pracą oraz linka do naszego wyzwania.









6 komentarzy:

  1. Hahha, świetne wyzwanie,zaraz się wezmę do pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekałąm się!!!:)- i....jak już się doczekałam ,to nie mam pomysłu!!! ratujcie,badzcie ze mna duchowo, bo tylko tydzień mi został na wykonanie....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zgłaszam! ale nie można się podlinkować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Jeszcze przez tydzień!

      Usuń
  4. czy można zgłosić więcej niż jedną pracę??

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące wyzwanie i prace już zachęcają do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń