czwartek, 2 stycznia 2014

Poranna kawa i grudzień


I zaczął się zwykły, szary poranek.
Rano musiałam wstać do pracy, co po dniach wypełnionych błogim lenistwem 
nie było proste:)

Dla osłody mogłam sobie przy porannej kawie
 przeglądać mój grudniownik.

A jak Wasze grudniowniki? 
Daliście radę?

Od dziś do 5 stycznia 2014 możecie linkować swoje posty.

A tak z grudnikami pracował nasz zespół:

Visell

Visell

Visell

Anek73

Anek73

Anek73

Blue Nika

Blue Nika



Blue Nika


Z przyjemnością zerkniemy w Wasze albumy.




5 komentarzy:

  1. Ja mam grudniownik na wielu postach grudniowych i nie wiem, który podlinkować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję za przypomnienie podając link.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. jeszcze kilka minut powinno działać... nie ma północy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabka działa tylko do 23:55 - tak jest skonstruowany program :)

      Usuń