czwartek, 13 czerwca 2013

Czas na Holandię :)


Witajcie, dzisiaj nadszedł czas na moje pierwsze wyzwanie blogowe. Przyznam się bez bicia, że jestem mocno zestresowana, a moje koleżanki - zamiast mnie wspierać i zrobić prace na moim poziomie, jak zwykle zaszalały twórczo :) 
No więc po kolei, wyzwanie holenderskie:

1. Inspiracja dwoma poniższymi zdjęciami






2. Forma pracy dowolna (LO, kartka, ATC i co jeszcze Wam przyjdzie do głowy)

3. Praca wyłącznie w 2 kolorach: biały + niebieski (wszystkie możliwe odcienie), dopuszczam drobne czerwone elementy oraz czarne (stemple, napisy)

4. Każda osoba może zgłosić 1 pracę

5. Praca musi być nowa, można ją zgłaszać do kilku wyzwań

6. Termin dodawania prac: do 20 czerwca


Poniżej nasze interpretacje:

Tami (pierwsze w życiu LO)


Anek73 (niesamowite ATC - ten wiatrak jest rewelacyjny)


Blue-Nika (boski tryptyk, muszę go porwać i pomacać osobiście)


Visell (tag inspirowany wzorem z porcelany, a serce pokryte preparatem szklącym, wow)





Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu. Coś mi się wydaje, że zacznę od Was skupywać prace do dekoracji mojej przyszłej pracowni :) 
Życzę dobrej zabawy i nie bójcie się eksperymentować.



15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy temat wyzwania. Myślę że postaną Ciekawe prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyzwanie w moim ukochanym kolorze :) Mam tylko małe pytanko - czy prace w formie decoupage też się będą liczyć, czy tylko formy papierowe? :)
    Pozdrawiam
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałybyśmy się skupić na formie papierowej, ale jeżeli zrobisz pracę decu to już poza wyzwaniem koniecznie mi podeślij zdjęcie :) Jesteście dla mnie skarbnicą inspiracji a do decu od dawna się przymierzam więc chętnie pooglądam Twoje cudo :)

      Usuń
  3. Super prace, Anek i BlueNika czad!!!!! :) Super wyzwanie )

    OdpowiedzUsuń
  4. Tryptyk jest niesamowity... pozostałe prace też oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia zgadzam się z Tobą, mnie tryptyk powalił na kolana :)

      Usuń
    2. I jeszcze Dagmara mnie ubiegła w wyproszeniu go od Moniki! :P

      Usuń
    3. Miło mi, że Wam się podoba.

      Usuń
  5. praca Blu-Niki w tej technice , dla mnie po prostu rewelacja, sama chętnie bym chciała choć w jakiejś części się tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałam i zrobiłam 4 kartki na wasze wyzwanie. Nie czuję się zaawansowaną scraperką i wiele nauki jeszcze przede mną. Niestety musiałam dokonać wyboru jednej pracy. Chętnie zrobiłabym jeszcze coś według tych wytycznych - może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff, znowu zdążyłam! :) w ostatniej chwili z moją niderlandzką karteczką :)
    co prawda zrobiłam i pokazałam na blogu dwie ale jedną oficjalnie zgłaszam na wyzwanie.

    piękne prace widzę w galerii i w post'cie. postarałyście się dziewczyny. wiatrak rzeczywiscie jest robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń