czwartek, 11 lipca 2013

Niebieskie wariacje :)


Czy mówiłam, że kocham chabrowy kolor?
Pewnie tak:)

Dlatego w moim wyzwaniu pojawić się musi kolor niebieski.
Na inchies oczywiście.

Oto szczegóły:

Temat: Niebieskie wariacje.

Zasady:

- wykonaj komplet inchies (4 - 6),

- na każdym musi pojawić się coś niebieskiego,

- użyj min. 2 mediów,

- termin: do 18.07.2013 r.

- szczegółowe zasady wyzwań mieszczą się w zakładce na górze bloga,


Przypomnę tylko, że jako media rozumiem to wszystko, czym malujecie, chlapiecie itp., 
mogą to być wszelkiego rodzaju farbki, gesso, pasta strukturalna (lub np. pasta do zębów), 
herbata, kawa, perełki w płynie, tusze, 
mgiełki - również te własnej roboty np. z cieni do powiek, 
lakiery do paznokci... 

Jeśli macie pytania, czy coś się nada, to piszcie do mnie:
em11@tlen.pl
lub pytajcie w komentarzach. 

Można skorzystać z wczorajszej inspiracji, jednak nie jest to wymagane.

Inchies można wykonać zupełnie dowolną metodą i w dowolnym stylu.

A teraz prace naszego zespołu:

Anek73:


Niebieskie motylki, guziki i farba akrylowa pod spodem.



Visell:
 
 

Niebieskie nutki.
 

Ana:
 

Inchies z niebieskim motywem ukryły się po lewej stronie na górze.


Moje już widzieliście. Są całe niebieskie.
 


 W swojej notce zamieszczamy banerek, a jeżeli ktoś podlinkuje pracę z galerii (Picasa, FB lub innej) - prosimy o zamieszczenie w opisie zdjęcie linku do naszego wyzwania.

 

I jeszcze niespodzianka!
 
Zwycięzca dostanie oczywiście nasz banerek oraz:

zestaw papierów "Mini Giant"



 od naszego sponsora:




Dodatkowo: 10 % na zakupy w Scrappo:)
Zapraszam do zabawy.

Jestem ciekawa, co wymyślicie. 


22 komentarze:

  1. Pędzę wycinać calineczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Calineczki :) dawno ich nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra okazja, żeby zrobić. Zapraszam do zabawy.

      Usuń
  3. Dziewczyny, no po prostu bomba te wasze prace... Powalają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! ja jeszcze w ogóle nie robiłam:)- może zrobię razem z ATC? Wasze mnie rozkladają na łopatki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rób razem z ATC. Ja uwielbiam małe formy! Czekam na efekty Twojej pracy.

      Usuń
    2. Basiu! Najwyższy czas zacząć małe formy :)

      Usuń
    3. Są super. Piękne calineczki Ci wyszły. Gratulacje

      Usuń
  5. Gotowe, supr zabawa, pierwszy raz robiłam takie maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie oglądałam - super wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zrobię calineczki uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto spróbować, zaraz zabieram się do pracy. Jednak przerażają mnie te malutkie rozmiary :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutkie rozmiary są... inne. Możesz tu eksperymentować z fakturami i kolorami. Ja uwielbiam właśnie takie maleństwa. Zachęcam do spróbowania.

      Usuń
  9. jejku jak ja sobie rozrysowałam to rzeczywiście okropne to maleństwa ... ale ostatnio spróbowałam ATC może skuszę się na calineczki ;) - pięknie się je nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj! Zakochasz się w małych formach:))

      Usuń
    2. moje już są :) świetnie się je robiło i naprawdę dziękuję za fajną zabawę :) cieszę się, że do Was trafiłam i to akurat na takie fajne wyzwanie ;)

      Usuń
  10. Blue-Niko- wybaczysz mi, że banerka nie umiem wstawić? za to podlinkowałam Wasze wyzwanie we wpisie:)

    OdpowiedzUsuń