czwartek, 22 sierpnia 2013

Słodko, słodziutko...


Osobiście nie znam nikogo, kto nie lubiłby słodyczy... pal sześć dylematy typu czy kawa z cukrem, czy bez... ale np. taka czekolada albo sernik (jak dla mnie najlepsze ciasto świata :) ).... mniam... 

ale nie o słodyczach miało być, choć temat pośrednio się z nimi wiąże :) 

Tym razem zapraszam na wyzwanie SCRAPOWY RECYKLING NA SŁODKO :)
Jakieś wytyczne? Żadnych! Pełna dowolność w tym temacie. Robicie cokolwiek z pudełeczek, słoiczków, etc znalezionych w domu i przerabiacie je "NA SŁODKO". Dla jednych może to być np. ramka z jakąś, jakże popularną ostatnio, słitaśną fotką :P Dla innych pudełeczko w różowym kolorze ze słodkimi babeczkami... Ja jestem zwolenniczką słuchania samej siebie, więc wsłuchajcie się w to, co Wam w duszy gra i do dzieła.

Termin do 29.08.2013. Prosimy, aby praca na wyzwanie była nowa (można ją oczywiście zgłosić również do innego wyzwania). Na swoim blogu należy zamieścić nasz wyzwaniowy banerek i link do tej notki, a prace dodać przy pomocy "żabki" (linkujemy posta z pracą, a nie adres całego bloga). Jeśli ktoś tego nie potrafi, można to zrobić w komentarzu. 




Zwycięzca zostanie uhonorowany banerkiem oraz bonem na 40 zł do wykorzystania w sklepie naszego sponsora Na Strychu:



A na koniec zerknijcie jeszcze, jak z wyzwaniem poradził sobie nasz zespół :)

Anek73 przerobiła pudełko po serku topionym:






Ana - pudełko po herbatce:



A ja (Ha_Be) - pudełko po rumianku:







Dobrej zabawy!



4 komentarze:

  1. schrupałabym tego kociaka, serek truflowy wow. jak dobrze ze przylatuję do Polki znowu polecę z jakimiś nowościami smakowymi :) może uda mi się namówić mamę i razem zrobimy jakiś słit produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że na serku się zawiodłam - myślałam, że będzie smaczniejszy :) A moja Scrapka faktycznie jest do schrupania :P

      Usuń