poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Czas na MOO :)


Czym jest MOO?

MOO (moos) - to jedna z małych form scrapowych (podobnie jak ATC czy calineczka), ale tym razem nasza praca zmieścić się musi w rozmiarze 2,8 x 7 cm, czyli 1,1 x 2,8 cala :)

Oczywiście materiały i techniki używane do wykonania MOO są absolutnie dowolne :)

Można wykonać pojedynczą karteczkę albo parę.

Jest to forma mało popularna. Sama wykonałam do dzisiaj dopiero dwie tego typu prace - na wyzwania blogowe - w prezentacji przykładów ilustrujących post wsparła mnie zatem Blue-Nika :)







Źródło:


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A to przecież jeszcze nie jest wyzwanie :) Wyzwania pojawiają się w czwartki :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam nigdy o takich

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... może w końcu uda mi się wykorzystać moje bazy pod MOO... ;) Czekam na wyzwanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam juz przygode z Moo, i wielce mi sie podoba...Czekam więc na Wasze wyzwanie. Powrót z wakcji był trudny, ale osłodziła nam je przesyłka od Was- pełna niesodzianek dla mnie i dla Jedrka ( za jedgo dzicięca wakacyjną prace) dziekujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko dotarło:) i że sprawiło Wam radość.

      Usuń
    2. Ogromnie się cieszę :) I zapraszam na wyzwanie z MOO - już w czwartek!

      Usuń