środa, 7 sierpnia 2013

Jak robiłam MOO?


Dziś chciałabym pokazać, jak robiłam swoje trzecie w życiu MOO :)

1. Wybrałam materiały... później okazało się, że skorzystałam z niewielu z nich :P


2. Wycięłam dwa kartoniki o wymiarach 2,8 x 7 cm - uznałam, że moje MOO będą tworzyły komplet.


3. Na kartoniki nakleiłam papier bazowy.


4. Postarzyłam brzegi...


5. Potuszowałam...


6. Czarnym cienkopisem narysowałam obwódkę imitującą szew.


7. Postemplowałam...


8. Wybrałam elementy przeznaczone do umieszczenia na karteczkach i ułożyłam kompozycję.


9. Elementy ozdobne nakleiłam w odpowiednich miejscach - tuszując uprzednio jeden z nich i obrysowując napisy czarnym cienkopisem.


Oczywiście każdy może wykonać swoje MOO w dowolny sposób, wykorzystując  ulubione materiały i techniki :)


3 komentarze:

  1. Piękne, super pomysł z tym udawanym szwem

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie to wszystko takie proste się wydaje a jak przychodzi co do czego to wcale tak nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń