środa, 11 września 2013

Minialbum w 4 krokach

KROK 1.

Zaczynamy od wyboru kształtu. Ja zdecydowałam się na tag.
Wycinamy tekturki.


U mnie wszystkie strony będą miały taki sam kształt, ale równie dobrze każda Wasza strona może być inna.

KROK 2.

Obklejanie papierem.

Mój album z założenia miał być płaski - nie planowałam żadnych ćwieków.
Dlatego moje tekturki obkleiłam od razu papierem scrapowym.


Jeśli planujecie dodawać wpinane elementy, takie jak ćwieki, papier do bazy przykleicie na końcu, już po umieszczeniu na nim wszystkich elementów.  

KROK 3.

Najłatwiejszy, a może najtrudniejszy?
Wybieramy zdjęcia.
 

Minialbum ma ograniczoną pojemność...

KROK 4.

Zaczynamy ozdabiać.

Ja wykorzystałam na każdej stronie stemple i chlapania.


Planujemy układ zdjęć.


I rozmieszczenie stempli.
Dodałam również kawałki papierowej taśmy.


Warto dodać elementy scalające album w jedną całość - u mnie będzie to stempel notatnika, który pojawi się na każdej stronie.


Bardzo lubię wykańczać czarnym markerem.


Dodanie napisów sprawiło, że strony są zapełnione.

Ponieważ album był dla mojego drugoklasisty, dodałam kilka kolorowych naklejek z zestawu dla dzieci.


Na tej stronie stempel z notatnikiem odbiłam na papierze wizytówkowym i wycięłam.

A tak wygląda album spięty na zakończenie kółkiem.


A już jutro zapraszam na wyzwanie z minialbumem.
Szykujcie zdjęcia.

1 komentarz:

  1. Świetny kurs. Dla osób które jak ja boją się dodawania dużej ilości ozdobnych elementów.

    OdpowiedzUsuń