wtorek, 25 marca 2014

Witamy u nas Wiolettę


Kochani, pragniemy podzielić się z Wami radosną wiadomością.

Do naszego zespołu dołączyła dziś Wiola:


Kim jest KWioletta?

 
Oto, co nam o sobie opowiedziała:
Na początku chciałabym bardzo podziękować za przyjęcie mnie do zespołu oraz możliwość uczestniczenia w tworzeniu bloga.
Na co dzień jestem nauczycielką w Szkole Podstawowej, gdzie uczę przyrody, informatyki i prowadzę bibliotekę szkolną oraz zajmuję się milionem innych spraw. Jestem mamą dwóch cudownych córeczek – Patrycji i Ewy, ich zdjęcia na pewno niejednokrotnie zobaczycie w moich pracach.
Moja pasja rozpoczęła się od decoupage, które trwało prawie dwa lata.
Potem na chwilkę pojawił się sutasz oraz haft koralikowy.

W roku 2011 odkryłam scrapbooking, który pochłonął mnie całkowicie.
Kocham tworzyć kartki bogate w kwiaty i delikatne elementy przestrzenne.
Ostatnio odkryłam media i zabawę z pastą strukturalną i mgiełkami.
Od sierpnia prowadzę Project Life i od czasu do czasu tworzę wpisy w Smashu.
Mam nadzieję, że moje prace chociaż w małym stopniu będą dla Was inspiracją.


Wiolu, rozgość się w naszych progach.
Życzymy Ci wielu wspaniałych projektów i miłych chwil w naszym gronie.
=)

2 komentarze: