środa, 11 grudnia 2013

Kurs na quillingową gwiazdkę


W przedświątecznym czasie nasz gość, Ina, proponuje nam kurs na quillingową gwiazdkę:

Potrzebujemy: klej magiczny i paski papieru o szerokości około 5 mm i dowolnej długości – ja użyłam 10 cm. Potrzebujemy tyle pasków, ile ramion ma mieć nasza gwiazdka – u mnie 6.

Krok 1: pasek papieru zaginamy tak, jak na zdjęciach, sklejając końcówkę:




Krok 2: Tak samo robimy z pozostałymi paskami:




Krok 3: Sklejamy ramiona gwiazdki w ten sposób, aby grubsza strona ramienia znalazła się wewnątrz. Klej najlepiej nakładać w miejscach zaznaczonych strzałką:




Krok 4: Czekamy aż wyschnie:





Moja gwiazdka jest dość prosta, ale można równie dobrze zrobić wersję 12-ramienną. Do czego może się przydać taka gwiazdka? Jako ozdoba na choinkę, zawieszka na okno, albo też do wykorzystania w różnych pracach scrapowych.  ;)

Dziękujemy za podzielenie się z nami pomysłem na quillingową gwiazdkę i zapraszamy na wyzwanie, które już jutro.  =)


1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł. Niejednokrotnie widziałam takie gwiazdki, ale nie do końca wiedziałam jak są wykonane.

    OdpowiedzUsuń